Sunday, June 14, 2009

Belajar Buat Video

Sejak akhir-akhir ni saya cuba belajar cara untuk buat video menggunakan perisian yang sedia ada didalam windows xp iaitu Windows Movie Maker. Tak banyak fungsi yang boleh dilakukan menggunakan perisian Windows Movie Maker. Kalau anda ada perisian yang lebih baik sila cadangkan kepada saya.

Bagi mereka yang mula-mula belajar buat video seperti saya memang agak susah sikit. Ia memerlukan kreativiti yang tinggi untuk menghasilkan video yang berkualiti. Tapi untuk permulaan dan sebagai pelajaran, buatlah video yang ringkas dan bermaklumat.

Kini melalui video ini, pelbagai perkara boleh dilakukan termasuklah sebagai langkah promosi yang berkesan untuk menjual pelbagai produk di internet. Jika anda menjalankan perniagaan internet diharap anda tidak mengabaikan teknik ini. Anda boleh menghasilkan pendapatan lumayan melalui teknik video. Untuk bukti anda boleh lihat SINI.

Selain itu, informasi dan maklumat menggunakan teknik video semakin diminati kerana lebih mudah untuk seseorang belajar dan faham dengan menggunakan teknik video ini.

Perancangan masa depan saya ialah menghasilkan pelbagai produk dengan menggunakan teknik video ini. Oleh itu, sebagai pelajaran pertama saya….inilah hasil video saya yang pertama. Sory lah…suara dan musik tidak ada.. hehe (masih belajar)

Jangan terlepas peluang untuk mendapatkan produk CD istimewa tersebut. KLIK SINI

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Followers

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Notepad Tips and Trick Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal