Saturday, May 2, 2009

DUPLICATE FINDER

pic-16

Assalamualaikum, kali nie aku nak share dengan korang satu sofware yang aku rasa kira amat berguna untuk korang kurangkan memory dalam hard disk korang. so jimat ruang.

Kebiasaannya pasti korang ada masalah dalam folder2 yang sama dalam komputer korang, ini menyebabkan banyak memory komputer korang di gunakan. Aku jumper sofware nie pun sebab aku pun mengalami masalah yang sama. walaupun memory hd laptop aku 320MB tapi kalu dah macam2 letak x cukup gak. terutamamnya aku suka download movie.. hehehehe, sofware nie berguna bagi mencari folder yang serupa sama ada dalam komputer, pendriv atau externl hard disk korang…

Sofware nie dinamakan Easy Duplicate Finder, so korang leh cari folder yang sama dalam komputer korang kat mana2 je la tempat simpan folder dan korang boleh pilih mana2folder yang dah jumpe untuk buang, rename, atau letak kat foder lain. cuma satu je folder ynag di jumpai mungkin merupa

kan original folder so korang kena pilih la folder2 yang korang nak atau x..

duplicate-finder

Untuk dapat kan sofware nie korag leh la klick link kat bawah nie…

http://www.brothersoft.com/easy-duplicate-finder-59196.

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Followers

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Notepad Tips and Trick Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal