Saturday, March 14, 2009

Edit Foto Secara Online Dengan FotoFlexer


FotoFlexer membolehkan anda mengubahsuai gambar secara online untuk menghasilkan foto yang berkualiti tinggi. Anda boleh mendaftarkan diri dengan FotoFlexer, atau anda boleh terus upload dan mula mengubahsuai gambar anda. Ia bukan sahaja mempunyai pelbagai fungsi, tetapi juga amat mudah digunakan serta mesra pengguna.





FotoFlexer menawarkan pelbagai fungsi dalam photo editing, dari operasi yang asas seperti Crop, Resize, dan Rotate; hinggalah kepada teknik yang lebih kompleks contohnya Curves, Morph, dan Adjust. Bagi pengguna Photoshop, tentu anda akan menghargai fungsi Layer yang juga terdapat dalam FotoFlexer.

Anda inginkan kesan yang mudah dan pantas? Tekan tab Effects dan pilih dari mana-mana satu efek yang diberikan. Hanya klik sahaja pada efek ini, dan imej anda akan bertukar. Contoh di atas tu adalah transformasi yang menggunakan efek Pop Art.

Foto yang telah siap boleh diposkan secara automatik ke laman web tertentu seperti Picasa dan Flickr. Anda juga boleh memilih untuk dowload foto ini ke dalam komputer anda. Cubalah, pasti seronok

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Followers

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Notepad Tips and Trick Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal