Monday, April 20, 2009

Ingatan Untuk Saya Yang Lupa

Sebagai Seorang Muslim Saya....

WAJIB : Mentutup Aurat
BENCI : Berdua-duaan Bukan Muslim
AMAL : Memberi Salam
SUKA : Imarahkan Masjid
BIASA : Berpakaian Islam
SUKAN : Sekadar Untuk Kesihatan
JUDI & ARAK : Haram

Muslimkah Saya? Jika....

Menutup Aurat : Saya Lalaikan
Berdua-duaan Bukan Muhrim : Saya Suka
Memberi Salam : Saya Tidak Amalkan
Masjid : Saya Sekali Sekala
Pakaian Ala Jahiliah : Saya Pakai
Sukan Sehingga Abaikan Ibadah : Letih
Judi & Arak : Saya Halalkan

* ayat-ayat ini sedang diedarkan kepada seluruh kawasan untuk kesedaran kita bersama sebagai seorang muslim.......Alhamdullillah...:) moga2 orang yang mengedarkan ayat-ayat ini akan mendapat keberkatan hidup dari Allah S.W.T...Amin

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Followers

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Notepad Tips and Trick Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal